"Šumperský zpravodaj je naše pravidelné čtení. A je fajn, že oproti deníkům nemusíme spěchat a regionální zprávy vstřebáváme postupně. Jsem ráda, že vycházíte."
Martina Rychtaříková
čtenářka Šumperského zpravodaje
Šumperský zpravodaj jsou tradiční regionální noviny - informační čtrnáctideník občanů Šumperku a do schránek je distribuován zdarma. Zaměřuje se na regionální tematiku a přehledným způsobem informuje obyvatele i firmy o aktuálním dění na Šumpersku. Šumperský zpravodaj je pilířem informování obyvatel v regionu. Nechybějí aktuální témata a přehled kulturních akcí. Šumperský zpravodaj distribuuje Česká pošta do všech schránek v Šumperku a větší počet se roznáší do místních podniků, firem a státních institucí.
Šumperský zpravodaj
- čtenost
- 26 500
- náklad
- 14 000
- periodicita
- čtrnáctideník
- místo distribuce
- Šumperk
- počet stran
- 12
- formát
- 210 x 285 mm
- vazba
- V1
- cena výtisku
- zdarma
- papír obálky
- ofset 80 g/m2
- papír vnitřních stran
- ofset 80 g/m2
- hlavní cílová skupina
- muži 45%, ženy 55%
Rozměry a ceník inzerce
1
|
1/2 podval
|
1/4 růžek
|
1/8
|
1/16
|
Všechny ceny jsou bez DPH.
Harmonogram inzerce 2022
Vychází | Uzávěrka do |
---|---|
13.1.2022 | 4.1.2022 |
27.1.2022 | 18.1.2022 |
5.2.2022 | 27.1.2022 |
24.2.2022 | 15.2.2022 |
10.3.2022 | 1.3.2022 |
24.3.2022 | 15.3.2022 |
8.4.2022 | 29.3.2022 |
21.4.2022 | 12.4.2022 |
5.5.2022 | 26.4.2022 |
26.5.2022 | 17.5.2022 |
9.6.2022 | 31.5.2022 |
23.6.2022 | 14.6.2022 |
8.7.2022 | 27.6.2022 |
21.7.2022 | 12.7.2022 |
25.8.2022 | 16.8.2022 |
8.9.2022 | 30.8.2022 |
22.9.2022 | 13.9.2022 |
6.10.2022 | 27.9.2022 |
26.10.2022 | 17.10.2022 |
10.11.2022 | 1.11.2022 |
24.11.2022 | 15.11.2022 |
15.12.2022 | 6.12.2022 |
Důležité na závěr
Kompozitní PDF musí být pro inzerci uloženo se standardem PDF/x-1a:2001. Dokument nesmí obsahovat přímé barvy, RGB barvy, LAB, OPI, negativní písmo menší než 8 bodů nebo negativní písmo na pozadí složeném z více než 300% CMYK a písmo menší než 5b. Fonty musí být zahrnuté v PDF.
Prosíme o dodání podkladů předem domluveným způsobem s potvrzením naší strany, že jsme je přijali. V případě dodání nekompletních nebo nekvalitních inzertních podkladů nemůžeme ručit za kvalitní výsledek a nelze uplatňovat nárok na reklamaci kvality publikované inzerce.